Tevreden klanten zijn de beste ambassadeurs

REFERENTIES

Al jarenlang is Secretary@Home met plezier uiteenlopende klanten van dienst. Incidenteel en voor de langere termijn, op locatie van de klant en op afstand; de verscheidenheid aan opdrachten heeft als resultaat dat de kennis van onze al ervaren secretaresses elke opdracht weer verbreed wordt. Benieuwd wat onze klanten over ons zeggen? Met trots presenteren wij u de volgende referenties:

Letselschade.com

Iny heeft bijna 1,5 jaar bij ons gewerkt in eerste instantie op de financiële afdeling en vervolgens als secretaresse voor diverse letselschade experts. Iny is een goede secretaresse, sociaal & communicatief vaardig, flexibel inzetbaar en is bereid mee te denken over de organisatie en mogelijkheden tot verbetering daarin. Ze neemt haar vak en haar ontwikkeling serieus, staat stevig in haar schoenen en weet wat haar toegevoegde waarde is. Vooruit denken, adviseren, ontzorgen en regelen zijn haar kernkwaliteiten. Zodra de nood aan de man is, zullen we zeker weer een beroep op haar doen.

Berth Groot, directeur Letselschade.com

NautaDutilh Advocaten en Notarissen

Iny is ruim drie jaar geleden als interim-secretaresse bij NautaDutilh, meer in het bijzonder voor mij komen werken. Toen als PA voor mij als bestuurslid en mijn praktijk. Bij volledige terugkeer in praktijk vorig jaar is Iny secretaresse geweest van mij en meer algemeen de praktijkgroep Finance. De werkzaamheden omvatten het laatste jaar ook notariële werkzaamheden. Als persoon is Iny heel plezierig om mee te werken, georganiseerd, prettige persoonlijkheid en zeer service gericht, ook naar cliënten.

Erik Geerling, notaris en partner

De Koning Advocaten

Iny heeft ons secretariaat ondersteund tijdens het zwangerschapsverlof van een van de secretaresses, wat zij uitstekend heeft gedaan. Iny is accuraat, snel en professioneel. Daarnaast heeft zij een prettige persoonlijkheid; zij vond snel aansluiting bij alle medewerkers van kantoor.

Albert Kluwen, advocaat en partner

Stichting Arminius

Sedert begin 2017 verzorgt Iny de verslaggeving van de bestuursvergaderingen van Stichting Arminius te Rotterdam. Zij doet dat nauwgezet en vol overgave. Iny komt gemaakte afspraken stipt na. De verslaggeving ziet er verzorgd uit. Prettige, toegankelijke persoonlijkheid.  

Bart Gerretsen, bestuurslid

Stichting Havenman/vrouw van het jaar

De Stichting Havenman/vrouw van het Jaar organiseert één evenement per jaar. Het bestuur heeft de tijd noch de ervaring voor de administratieve taken die daarbij komen kijken. Daarom zijn wij blij met Iny, die ons deze werkzaamheden op een uitstekende en prettige wijze uit handen heeft genomen.

Frank de Kruif, voorzitter

Stichting M&A aan de Maas

Iny van Secretary@Home werkt sinds 2017 voor Stichting M&A aan de Maas. En dit naar volle tevredenheid. Zij verzorgt voor onze netwerkbijeenkomsten de op- en aanmaak van de badges voor de deelnemers. Dat doet zij accuraat en nauwkeurig. Tevens levert zij de badges op locatie af en zorgt er altijd voor dat deze, voorafgaand aan de bijeenkomst, netjes klaar liggen. Ik vind het prettig met haar samenwerken.

Jeanine Schouten, secretariaat

Maarten Tromp Advocaten

Iny is ooit mijn fulltime secretaresse geweest. Dat was een feest. Haar accuratesse, nauwkeurigheid en cijfermatig inzicht vielen op. Als één van mijn huidige secretaresses met vakantie is, wordt via Iny vervanging geregeld, zodat hier op kantoor alles soepel en vlekkeloos doorgaat. Nog steeds een feest.

Maarten Trom, advocaat en partner

Werkgevers Technische Groothandel (WTG)

Iny is a very professional and human focused person to work with. For several years and in different businesses we have worked together on projects. She knows perfectly her way to fulfill any kind of projects due to her great knowledge of people and her empathic power. Iny is also a very representative person and always pleasant in her communication. Now as an entrepreneur she can use her skills even more, reason why you should hire her.

Aernout Fetter, manager

Ploum Advocaten en Notarissen

Iny heeft met Secretary@Home een uitstekend product in de markt gezet. Zij biedt zeer efficiente secretariële oplossingen voor bijzondere gevallen in een normale bedrijfsvoering, zoals bij grote projecten of bij langdurige afwezigheid van ondersteuning. En last but not least: de samenwerking met Iny is uitermate prettig!

Stan Commissaris, notaris en partner

TenHolterNoordam Advocaten

Iny is DE perfecte ondersteuning, snel, efficiënt, punctueel en discreet. Ik beveel haar van harte aan. Niet alleen SchipperNoordam advocaten werkt met haar samen, maar ook de Stichting Opleiding Advocaten Arrondissement Rotterdam, waar zij, tot grote tevredenheid van iedereen, alle administratieve ondersteuning voor verzorgt.

Bart van Tongeren, advocaat en partner

Nederlandse Vereniging voor Vervoerrecht

Onze jonge Stichting prijst zich gelukkig met de ondersteuning door Iny. Zij is inmiddels onmisbaar voor ons; niet alleen voor secretariële en administratieve werkzaamheden maar ook bij het organiseren van evenementen. Haar prettige persoonlijkheid speelt hierbij zeker een grote rol.

Emily Dérogée, Lid Dagelijks Bestuur

Kneppelhout & Korthals Advocaten

Iny heeft uitstekend werk geleverd bij Kneppelhout & Korthals Advocaten. Als juridisch secretaresse wist zij moeiteloos een plek te krijgen binnen het team en kon zij direct aan de slag in een hectische en complexe praktijk. Dit toont dat Iny als interim-secretaresse direct inzetbaar is binnen complexe rechtsgebieden.

Judith van der Mey-Rugenbrink, HR Manager

Accuratesse Betrouwbaarheid Flexibiliteit Vertrouwen

Geïnteresseerd?

Voor meer informatie over het uitwerken van digitale bestanden of het maken van een afspraak kunt u gebruik maken van de contactpagina.

Wij bieden secretariële ondersteuning in

Rotterdam
Dordrecht
Den Haag
Gouda
Amsterdam
Gorinchem

Woerden
Breda
Utrecht
Alphen aan den Rijn
Delft

Bergen op Zoom
Barendrecht
Zoetermeer
Ridderkerk
Papendrecht

Onze werkzaamheden bestaan onder andere uit:

• Secretariële interim opdrachten
• Uitwerken van digitaal aangeleverde bestanden
• Alle voorkomende secretariële werkzaamheden
• Receptie werkzaamheden
• Het organiseren van cursussen/evenementen
• Administratieve en financiële werkzaamheden

KvK 24400525